La Redacció de LA VEU es reserva el dret de no publicar aquells comentaris o col•laboracions inadequats


Benvolguts/des,

Us informem que ara a les 13.15 hores ha conclós la signatura de l'Acord de condicions per als treballadors de l'Ajuntament de Mollet del Vallès 2009-2012, signat-lo la UGT tal com es va comprometre després de la signatura aquest matí del document que ja coneixeu i que possibilita finalitzar el catàleg durant el mes de març.

L'Ajuntament s'ha compromés a lliurar una còpia del text a cadascun dels treballador/es. No obstant això, el tindreu a la vostra disposició en aquesta secció sindical tan bon punt ens hagin lliurat una còpia.

A partir de dilluns la UGT continuarà amb el treball de la modificació global de la RLT (catàleg), el qual havia quedat paralitzat per la negociació de l'acord de condicions, i ja us avancem que el nostre assessor Jaume Marqués vindrà a partir de dimecres vinent per presentar de forma progressiva i per col·lectius el resultat de la nostra valoració i seguir recollint informació de tots vosaltres.

Atentament,

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats! Us dono el meu suport des de fa temps i n'estic orgullosa.

Anònim ha dit...

Ho heu fet molt bé, endavant! Ja era hora que algú destapés el negoci d'uns quants.

Anònim ha dit...

No em puc creure que CCOO no vulguin acabar el catàleg al més aviat possible. Què importa l'organització si nosaltres no hi tenim dret, és cosa dels polítics i dels ciutadans. Primer ens enreden amb les fitxes i ens diuen que no les omplim, després ens fan fer una instància per dir les funcions que fem. Sempre a cavall del que diu i fa la UGT. Jo em vaig esborrar de CCOO perquè no defensen els treballadors i no em penedeixo perquè veig que vosaltres si que us en preocupeu. Endavant!

Anònim ha dit...

Estem contents que hagueu aconseguit que l'empresa se n'adoni que els treballadors volem acabar el catàleg quan abans millor. No entenc perquè estan tots tan interessats a allargar-ho en el temps. Algú m'ho pot explicar?

Anònim ha dit...

A veure si és veritat. De quans € estem parlant?